Η Ferrari δεν αγχώνεται να
ανακοινώσει τον νέο teammate του Αλόνσο, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο
παραμονής του Μάσα.
Παρά το
γεγονός ότι ένας από τους πιθανούς υποψηφίους έσβησε από τη λίστα της, η
Ferrari δεν αγχώνεται να ανακοινώσει τον teammate του Φερνάντο Αλόνσο.
Ο Μαρκ
Γουέμπερ ήταν μία από τις λύσεις που εξέταζε η ιταλική ομάδα, αλλά ο Αυστραλός
προτίμησε να ανανεώσει μέχρι το 2013 το συμβόλαιό του με τη Red Bull.
Παρόλα αυτά,
ο αγωνιστικός διευθυντής των «κόκκινων», Στέφανο Ντομενικάλι επανέλαβε ότι δεν
υπάρχει κανένα άγχος για γρήγορη απόφαση, όταν κλήθηκε να σχολιάσει την ειδηση
της ανανέωσης του Γουέμπερ:
«Ισχύει αυτό
που λέω συνεχώς. Δεν βιαζόμαστε καθόλου».
Παράλληλα,
με δεδομένη τη βελτίωση στην απόδοση του Φελίπε Μάσα στους τελευταίους αγώνες,
δεν απέκλεισε και το ενδεχόμενο παραμονής του Βραζιλιάνου για άλλον έναν χρόνο:
«Είμαι χαρούμενος που είδα τον Φελίπε να κατακτά την 4η θέση στο Σίλβερστοουν.
Στη Βαλένθια ήταν πολύ άτυχος. Είχε ένα πολύ δύσκολο ξεκίνημα στη σεζόν κι
ελπίζω να μπορέσει να συνεχίσει όπως στους τελευταίους αγώνες μέχρι τέλους».
Πηγή: www.woop.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου